זן ג׳אגלינג – יחד בריבוי משימות


בעידן של מולטי-טסקינג כל אחת ואחד מאתנו נדרש לטפל במקביל בכל-כך הרבה דברים! תשומת הלב שלנו מוצפת כל הזמן בגירויים שונים ומגוונים המגיעים הן מהסובב אותנו והן מראשנו חסר המנוח. אנחנו פוגשים את זה בכל תחומי החיים: בבית, בעבודה, על הכביש ובכל משימה יומיומית פשוטה – שלנו לבד, ושלנו עם כמעט כל אדם נוסף הנמצא אתנו או מולנו.

התחרות על תשומת הלב עלולה להוות כח הרסני לרגשות שלנו ולתקשורת בינינו ובין הסובבים אותנו. על-פי עשרות מחקרים מרחבי העולם, הסחות דעת ומולטי-טסקינג רגעי מעלים את רמת ה"סטרס" (מתח, דחק, עקה), מביאים לפגיעה בהקשבה הבין -אישית והם מהגורמים הבולטים ביותר לשחיקה במקומות העבודה ולסכסוכים עם בני משפחה.

מה אפשר לעשות?

סדנת "זן ג׳אגלינג – יחד בריבוי משימות" נוצרה כדי לסייע בדיוק בנושא זה ונוגעת בתקשורת, בממשקים ובאמון הבין אישי במצבי מולטי-טסקינג וריבוי משימות. פעילות זאת, במפגש חד פעמי או בסדרת מפגשים, מיועדת להציף ולשפר את הערכים וקווי הפעולה בין המשתתפים ובינם לבין ממשקים אחרים אשר עלולים להיפגע תחת עומס ולחץ, בסביבת העבודה והבית כאחד.

הסדנה נעזרת בתרגילי ג'אגלינג בזוגות ובקבוצות ומאפשרת בעקבות זאת חלון הצצה למערכות היחסים ודפוסי התנהגות. תוך כדי תהליך הלמידה והתרגול משקפים את הממשקים האלו באופן חוויתי, דנים בהם באופן מעצים ובונה ומגבשים פרספקטיבה רעננה דפוסי התנהגות והתנהלות המצמצמים את תופעות הלוואי של העומס ומקדמים את ההקשבה, האמון והסינרגיה.

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון תוספות נלוות אותן ניתן להזמין דרכנו –
 * כדורי ג'אגלינג בעבודת יד, עם או בלי לוגו החברה
* זן ג'אגלינג – שבע תובנות על מולטי טסקינג ותשומת לב" – ספר מאת עודד זהר.  לפרטים על הספר לחצו כאן

 

אפשרויות סדנה

סדנת העשרה באורך 2-4 שעות

הבינו מהו מולטי-טסקינג, לימדו לג'גל ב-3 כדורים. עד 25 משתתפים או עד 45 משתתפים בתוספת מדריך עוזר

סדנת עומק באורך 5-8 שעות

שבע התובנות של "זן ג'אגלינג". כולל עיבוד ושיקוף מעשי לסביבת העבודה - עד 25 משתתפים.

סמינר

שבע התובנות של "זן ג'אגלינג", תירגול מתקדם באמנות הג'אגלינג ובכלים נוספים, עיבוד ושיקוף לסביב העבודה והחיים הפרטיים.

הרצאה פעילה

שעה-שעה ומחצה, בעזרת הדגמות מהקהל, ללא הגבלת משתתפים.

קורס ב - 6 מפגשים

קורס שנועד לטפח אצל המשתתפים מיומנויות להתמודדות עם עומס וריבוי משימות. בין הנושאים שעולים במפגשים: פרו-אקטביות, ויסות רגשי, שינוי הרגלים, ניהול סביבת עבודה, מיינדפולנס, ריכוז ותקשורת בין-אישית בסביבת מולטי-טסקינג.

המלצות

  • שרון גרבר - מנהלת משאבי אנוש
    "שמחה להמליץ על עודד, מנחה סדנאות, שהעביר בשני מפגשים סדנא חוויתית עם כלים של ג'אגלינג ואקרובטיקה, חיפשנו סדנא חוויתית שתתמוך בשינוי ארגוני בצוותי עבודה בפיתוח. הופתענו כמה הצלחנו להשיג ב- 8 שעות, ההנחיה המצויינת והרגישה של עודד בפירוש יצרה אינטרקציות קצת אחרת בין האנשים. עודד הניע אנשים ממקום אישי וקבוצתי ואף הועברו מסרים ארגוניים. הוא מעביר את הדברים ממקום של סמכות אך עם חיוך,ידע להתאים את עצמו לקבוצה, הצליח להניע אנשים שמורים שנפתחו בדינאמיקה, הצליח להזיז אנשים מאזורי נוחות, עובדים מאוד נהנו והחברה הרויחה. בקיצור- הצלחה".
  • נואל בר-זאב - משאבי אנוש
    "עודד הוא פנומן בעולם הסדנאות – מצליח לשלב בין עולם הג'אגלינג לעולם התוכן של כל אדם באשר הוא… דרך הג'אגלינג, המשתתפים נחשפים לקשת של תובנות המעצימות ומעשירות את חוויתם מהסדנא. מומלץ בחום".
  • רינת פרידמן-נגלשטיין – פיתוח משאבי אנוש
    "משתתפי הסדנאות מדרגים ניהוליים שונים, מראשי צוותים ועד מנהלי תחומים, נהנו מהפעילות החוויתית והפיקו מהסדנא תובנות הנוגעות לניהול משימות ועובדים. הסדנה עזרה לנו בעיקר כאירוע פתיחה לקורסים ניהוליים והיוותה מצד אחד חווייה כיפית ומגבשת ומצד שני היתה קשורה בתכני הקורסים. ההנחיה והתרגילים הועברו בצורה קולחת ומעניינת".
  • עדי בן יוסף -מנהלת משאבי אנוש של אתר התרכיבים בפיברו ישראל
    ״עודד העביר סדנא בת 2 מפגשים למחלקת האיכות שלנו בנושא ריבוי משימות. הסדנאות ענו על המטרות שהוגדרו, עודד מעביר את הסדנא בצורה סופר מעניינת ומרתקת, רוב הזמן אפילו בלי מצגת. הסדנא היתה דינמית, הצוות שיתף פעולה ונפתח בזכות ההנחייה של עודד. מומלץ!״

אודות המנחים

עודד זהר

יועץ אירגוני חבר איפ"א, המייסד והבעלים של "זהר חוויות למידה" ומחבר הספר "זן ג'אגלינג – שבע תובנות על מולטי-טסקינג ותשומת לב". לאורך דרכו המקצועית למד תקשורת מקרבת, פסיכולוגיה קוגניטיבית, מנהל עסקים, יוגה ובודהיזם, גישור ו-NLP, והוא מחבר ביניהם בדרכו הייחודית ובאמצעות אמנות הג'אגלינג המאתגרת והמהנה.
גלעד חזרתי זהר

מורה, מנחה, ג'אגלר מיומן. מלמד סטודנטים ותלמידי תיכון פיזיקה בדרכים יצירתיות. מנחה סדנאות ב"זהר חוויות למידה" מאז 2007.נשוי ואב לשניים, לא מפספס אף הזדמנות לטיול רגלי הגון.