שישאר ביננו – הרצאה על בנית אמון בין-אישי

אמון בין-אישי הוא מרכיב הכרחי בכל תחומי החיים. מערכות יחסים בהן מתקיים אמון גבוה משפיעות לטובה על חיי החברה שלנו, על הזוגיות ועל העבודה. אמון בין-אישי הוא הדבק המאפשר לדברים להתרחש, להתקדם ולאפשר מערכות אנושיות מורכבות ויציבות

בשנים האחרונות מתבהר יותר ויותר כי תחושת האמון בין אנשים מהווה אחד המפתחות הגדולים לאושר, ולמרבה המזל, יש בידי כל אדם ואדם להשפיע על מידת האמון בינו לבין הסובבים אותו בכל מעגלי החיים ובדרכים רבות ומגוונות.
בהרצאה זאת מתאר עודד זהר את הגישות הרווחות לגבי אמון מתחומים שונים, ובהם הפסיכולוגיה האדלריאנית, הפיזיולוגיה של האמון, דתות שונות ומחקרים חברתיים מפתיעים. עולמות ידע אלו מציפים את הפעולות אשר עשויות להגדיל את מידת האמון שאנו יודעים ליצור.

ההרצאה מזמינה את הקהל להתנסות במספר תרגילים בוני אמון כבר במהלכה, ומזמינה לשיחה ערה על הנושא כפי שהוא בא לידי ביטוי במערכות היחסים השונות של המשתתפים.

ניתן לקיים און-ליין, או כ"מפגש אמת" ללא מגע בין המשתתפים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

                                                                  "כמים הפנים לפנים, כן לב-האדם לאדם"
                                                                                  משלי כ"ז, י"ט

אודות המנחה

עודד זהר

עודד זהר יועץ אירגוני, מומחה ללמידה חווייתית, בעלים של "זהר - חוויות למידה" ומחבר הספר "זן ג'אגלינג – שבע תובנות על מולטי-טסקינג ותשומת לב".. עודד הוא בוגר אוניברסיטת תל-אביב בניהול ותקשורת ולאורך השנים למד גם ייעוץ אירגוני במכון אדלר, הוראת יוגה בשיטתו של ב.ק.ס. איינגאר, אימון לחדשנות (מוכר ה-ICF), פסיכולוגיה קוגניטיבית ועוד. בתור אומן קרקס פעיל בעבר ומתרגל פעיל בימים אלו, עודד מביא את הזוית האישית שלו לאמון בין-אישי כפי שהיא באה לידי ביטוי באמנויות הג'אגלינג והאקרובטיקה וממשיג אותה בשפה פסיכולוגית פשוטה, קולחת וישימה.