סדנאות כיף וגיבוש

"זהר חוויות למידה" מציעה מבחר סדנאות שמטרתן לעורר מחשבה והתמודדות פעילה עם אתגרים, ליצור אווירה חברתית משוחררת או לגעת בערכים ורגשות באופן המקושר לנושא האירוע. אם כסדנה יחידה בערב חברה או אירוע פרטי, ואם כקבוצת מתחמים חווייתיים בכנס מקצועי, המדריכים המנוסים שלנו עושים את ההבדל.

 

אקרו – פירמידות אנושיות בזוגות ובקבוצות
לימדו מאמנות האקרו-באלאנס האנרגטית ומהאקרו-יוגה הרכה כיצד לשתף פעולה, לסמוך על עצמכם וזה על זה, וראו כיצד הסינרגיה מאפשרת את הבלתי-אפשרי. פרטים נוספים

 

 

 

 

הליכה על קביים גבוהים
כולם מצליחים לעשות את זה, ילדים ומבוגרים, נשים וגברים, אבל איך תתמודדו עם תחושת הפחד וחוסר האמונה שמתעוררים רגע אחד לפני?שיעור מרגש ומרחף בהעזה ובלסמוך על חברים.
פרטים נוספים

 

 


הליכה על חבל מתוח

הדרך נראית בלתי אפשרית עד שעושים את הצעד הראשון! מתחם הליכה על חבל כתחנה פעילה בכנס או כתרגיל מיוחד, המחדד את תשומת הלב להתמודדות עם שינוי ועם אתגר, לסבלנות, ריכוז ולערבות הדדית. פרטים נוספים

 

 

 

ליצנות 
בואו להשתחרר מהביקורת העצמית והשיפוטיות, למתוח את גבולות התקשורת הבין-אישית ומעל הכל: לצחוק ביחד.
פרטים נוספים

 


ג'אגלינג (בכדורים ועוד)

התנסות בג'אגלינג בכדורים ובאביזרים שונים. חוויה של אתגר וסיפוק, המאפשרת למשתתפים להתמודד עם כשלונות בגישה חיובית ולשמור על ריכוז גבוה.
פרטים נוספים

 

 

 

 

משחקי תיאטרון ואימפרוביזציה 
משחקי אימפרוביזציה בסגנון התכנית "של מי השורה הזאת בכלל?". משחררים את היצירתיות, מחדדים את ההקשבה, החשיבה המהירה ועבודת הצוות. פרטים נוספים

 

 

 


תיפוף-גוף

חוויית קצב המשלבת תיפוף על הגוף ותיפוף באמצעות מקלות במקצבים שונים. בעזרת המוזיקה נוצרת אווירה של עבודת-צוות, סינכרון והתלהבות.
פרטים נוספים

 

 

 


בועות סבון 

תחושה של קסם… בועות סבון ענקיות, צבעוניות, בצורות מצורות שונות, שיגרמו לכם לצאת מהבועה… גלו את הסבלנות שבכם ואת רוח הדמיון.
פרטים נוספים

 

 

 


מדיטציה 

אי של שקט באמצע החיים. חוויה ייחודית שתעודד אתכם לקחת נשימה עמוקה ולהתנקות מהלחץ היומיומי השוחק. פרטים נוספים

 

 

 

 

ריקודי בטן וריקוד מהבטן 
שמחה ושחרור באמצעות ריקוד, תנועה והרבה הומור. חוויה מצחיקה וייחודית לגיבוש צוותי באווירה של שחרור ממתחים והסרת מחיצות. מתנועות וצעדים אופייניים למחול מזרחי מתפתחים בהדרגה למסיבת ריקודים מרגשת ומעצימה!
פרטים נוספים

 

 

 

טאי-צ'י וצ'י קונג 
תרגילי תנועה רכה וזורמת, המקדמים את הסינכרון בין המתרגלים, את הריכוז ואת שלוות הנפש.
פרטים נוספים (בשילוב פעילויות נוספות)

 

 

 

 

בישול בריא
בראנץ' מיוחד וטעים או מאפים מתוקים וחמים ישר מן התנור? ארוחת בריאות גלילית או חטיפים מזינים? מבחר סדנאות בישול בריא בניצוחם של שף ותזונאית, בחיק הטבע או היכן שתבחרו, עם ריח טוב, טעם מצוין והרבה צידה לדרך.
פרטים נוספים

 

 

 

משחקי חשיבה 
תרגלו את החשיבה האסטרטגית שלכם, את הריכוז, הסבלנות והזכרון, דרך סדרה של משחקי חשיבה מוכרים ומוכרים פחות – אבאלון, גו, שחמט, דמקה, 4 בשורה, רברסי, פטנגו, המבוך. משחקי חשיבה מעודדים למידה בנושא קבלת החלטות, בטחון עצמי ושיתופי פעולה.
פרטים נוספים

 

 

 

ריקוד הודי
הריקוד ההודי הוא שפה עשירה דרכה ניתן ללמוד 64 תחומי חיים! כלתנועה היא מילה וכל ריקוד הוא סיפור. הצטרפו לחוויה עשירה ומלאת חיים של תנועה וסיפור במחול הודי מסורתי או בריקודי סרט הודי משחררים וצבעוניים ממש כמו בבוליווד. פרטים נוספים

 

 

 

אוריגמי
אמנות קיפול הניר היפנית המסורתית – אצלכם בידיים. סדנה הבנויה משיתופי פעולה, אתגר, ניסוי ותהיה וכמובן – יצירה. שלב אחרי שלב תראו כיצד הנייר הישר הופך למבנים מורכבים ופסלים שאפשר לקחת הביתה. הסדנה מפעילה יחידים,, זוגות וקבוצות לאתגרי יצירה משותפים ומתאימה למבוגרים ולקבוצות של הורים וילדים יחדיו. פרטים נוספים