סדנת הליצן הפנימי – יצירתיות, תקשורת וכנות בכל מפגש
אם בא לכם לצאת מהשגרה, להשיל את העול היום יומי, לפגוש את הילד שבכם, ויחד איתו לצאת למסע של למידה, עם צחוק והנאה בלתי פוסקים, אתם מוזמנים לסדנת "הליצן הפנימי".

סדנת "הליצן הפנימי" נועדה ללמד אותך להשתמש בשפה הקומית בעבודה היום יומית, לכוון אותך למצוא את המפתח ליצירתיות שלך, ולעזור לך להתנער מאבק השגרה השוטפת. כל אלו מושגים בחוויה משחררת ומגבשת.

בסדנה, אט אט פושטים המשתתפים את הארשת הרצינית ומחליפים אותה בתחושה ראשונית, משתחררים ממוסכמות, ומתחברים לתחושת נאיביות אותנטית ומרגשת. הסדנה ממחישה עד כמה אדם נטול ביקורת עצמית נעשה מגנט סביבתי, משוחרר, יצירתי ואותנטי.

הפרקטיקה של הסדנה כוללת משחק בטעויות, תרגילים ורבליים, תרגילים של שפת גוף, לימוד "הפתרון ה-16", משימות קבוצתיות ועבודה על מהות החשיבה הקומית. הדיון, על גווניו השונים, נתמך במובאות ובמחקרים מדעיים.

התרגול מעלה על פני השטח 3 תובנות המציעות כלים ליישום החשיבה הליצנית בסיטואציות ביום-יום, ולפיתוח היכולות הנלמדות עם הזמן:

  • מקרוב – טרגדיה, ממרחק – קומדיה.
  • נער את האבק לפחות פעם ביום (ג'ברש, זוז מצחיק, מצא את המנגינה הפנימית שלך).
  • הפתרון ה- 16 – המפתח שלך ליצירתיות.

אפשרויות סדנה

סדנת העשרה באורך 2-4 שעות

עד 45 משתתפים (עד 3 שעות).

סדנת עומק באורך 5-8 שעות

הכוללת עיבוד ושיקוף לסביבת העבודה – עד 25 משתתפים.

סמינר

בסמינר תלמדו כיצד להשתמש בשפה הקומית והיצירתית בחיי היומיום ובסביבת העבודה.

קורס

קורס ב-6 מפגשים.

המלצות

  • אילנה זילברברג - מנהלת משאבי אנוש - אינטל
    "בהמשך למחמאות שהרעפתי על שלומי בטלפון, הסדנה והאירוע היו מצוינים, נתנו מענה מדויק על הצורך שהצגנו. הצלחנו להשתטות בלי להרגיש טיפשים, שלא לדבר על התמונות שנשארו לדיראון עולם. תודה רבה לשלומי".
  • מירב לביא-חדד - שותפה מייסדת, סמנכ"ל פיתוח למידה - כרמי ידע
    זה התחיל בגיחוך קל, המשיך בניסיון לקחת חלק במשהו מאוד לא מובן מאליו והסתיים בהתמסרות מושלמת. לרגע קט הצלחנו להשיל מעצמנו את העול והעומס הקיים באופן מובנה ביום יום שלנו. תנועה, שיר, צחוק, מבט, חיבור לילד שבנו ובעיקר המון תובנות חשובות על החיים המקצועיים והאישיים. תודה מיוחדת לשלומי ולעודד על חוויית למידה מותאמת בקפידה לצורך, לזמן ולמקום. מקווים להתראות בקרוב ובטוב!! צוות כרמי ידע

אודות המנחים

שלומי גולן

שלומי גולן - ליצן רפואי משנת 2002. מנחה מנוסה בוונטילציה לליצנים רפואיים, ובעל תעודת מנחה קבוצות מבר אילן. חבר ומנחה בצוות הקורס "ילדים בחירום: תיאוריה ופרקטיקה של התמודדות" בבית הספר למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל אביב יפו. ממקימי קבוצת "רופא חלום"- קבוצת ליצנות טיפולית מקצועית משנת 2002. במאי הצגות, ואומן תיאטרון רחוב בארץ ובחו"ל.
אורי וייס

אורי וייס הינו מבכירי אומני הקרקס בישראל. בוגר ביה"ס ז'ק לקוק לתיאטרון פיזי בפריז, מורה לליצנות ותיאטרון פיזי. מופיע ברחבי העולם במופעי רחוב עטורי פרסים כגון "Cirque No Problem" ו"The Human God".