חשיבה בתנועה – סדנה לפתרונות חדשים בחשיבה יצירתית

"Imagination is more important than knowledge" – אלברט איינשטיין 1930

בעולם המקצועי והעסקי של ימינו לא מספיק להיות בעל ידע. אנו חיים בכפר גלובלי ואינטרנטי קטן שבו המידע נגיש לכל דורש. לכן, היום יותר מתמיד, כדי להדביק את הקדמה ולא להישאר מאחור אנו נדרשים בכל תחום לחדשנות, ליצירתיות, למקוריות ולגמישות, למצוא הקשרים חדשים לדברים קיימים, להיות חדים ומהירי תגובה ולהמציא מחדש את הגלגל, או לפחות לשדרג אותו.

כיצד נולד רעיון חדש? איך נולד במוחנו משהו שלא היה שם קודם? מהו אילתור? איך נגיב באופן מידי וספונטני בכל מצב?

סדנת "חשיבה בתנועה" מנסה להאיר את החלקים היצירתיים הסמויים הטמונים בכל אחד ואחת ולתת את הכלים ליישום יומיומי שלהם, תוך שימוש בסיטואציות מחיי היום-יום.

בחלקה הראשון עוסקת הסדנה באימון החשיבה היצירתית ובחלקה השני בשיפור יכולת האלתור וחדות התגובה. במהלך הסדנה מגלים המשתתפים מה חוסם אותנו לאלתר ולהיות יצירתיים, ובהמשך, דרך מגוון רב של תרגילים ומשחקי תיאטרון מכווני מטרה,

מאמנים ומשפרים המשתתפים את היצירתיות, את הגמישות המחשבתית, את היכולת להגיב מרגע לרגע בחדות, וכן את הבטחון, הנוכחות והכריזמה.

לאורך הסדנה נאספות "תובנות לדרך" ומוצעים תרגילים ומשחקים המאפשרים למשתתפים לקחת את החוויה הלימודית שעברו דרך הרגליים, הראש, הגוף, הקול והרגש, לשמר אותה, ולהשתמש בה כמקפצה לתפיסתם את עצמם ולהתנהלותם המקצועית והחברתית.

הסדנה מעניקה כלים רבים למשתתפים:

  • ריכוז והקשבה בעבודה עם אנשים
  • שחרור ותעוזה מחשבתית – מעבר מן המוכר והידוע אל החדש והמפתיע
  • חשיבה יצירתית במסגרת מלחיצה תוך הסתגלות מהירה למצבים משתנים
  • בטחון עצמי, שחרור וזרימה

בין אם אתם אנשי מכירות או מתכנתים, מנהלים בכירים או אנשי צוות, מכינים מצגת ללקוח חשוב או נואמים מול קהל – בואו להזניק את היצירתיות, את מהירות המחשבה והתגובה ואת הביטחון העצמי.

 

אפשרויות סדנה

סדנת העשרה באורך 2-4 שעות

עד 25 משתתפים.

סדנת עומק באורך 5-8 שעות

הכוללת עיבוד ושיקוף לסביבת העבודה - עד 25 משתתפים

סמינר

סדנה להטמעת ערכים באמצעות דרמה ותיאטרון - 2-4 שעות עד 25 משתתפים, שעתיים עד 50 משתתפים.

הרצאה פעילה

בת שעה-שעה ומחצה, בעזרת הדגמות מהקהל, ללא הגבלת משתתפים - "חדשנות ויצירתיות בהישך ידך".

המלצה

שת דייביס - גמאטרוניק
רציתי להודות לכם ולחנן רוזן בשם גמאטרוניק וכל צוות עובדי מחלקת INTL של גמאטרוניק. על סדנה מקצועית, מהנה, מגבשת, כל המשובים של הצוות היו חיוביים ביותר והמטרה הושגה. אנשים ממשיכים לדבר ולפתח רעיונות וחשיבה גם היום 3 ימים אחרי הסדנה. שוב תודה רבה

אודות המנחה

חנן רוזן

בוגר המגמה לאומנויות הבמה של סמינר הקיבוצים. שחקן תיאטרון פעיל מ-1994. משחק בהצגות למבוגרים ולנוער, תיאטרון אימפרוביזציה, סימולציות רפואיות, דיבובים לקולנוע וטלביזיה. בוגר קורס גישור ובעל תעודת מגשר. מנחה סדנאות גישור בשילוב תיאטרון. כותב הצגות, מערכונים ופרסומות לרדיו. חנן חובב מושבע של ספורט ומוסיקה, ומתיימר להיות אנציקלופדיה מהלכת לקולנוע.