מדע התזונה – מגוון הרצאות על תזונה ואורח חיים בריאים

לתזונה שלנו השפעה ניכרת על היום יום – בין אם על כמה אנחנו עייפים במהלך היום, כמה אנחנו יעילים במשימות שלנו, כמה אנחנו מרוכזים או כמה אנחנו סובלים ממצבי רוח משתנים.

לעיתים נדמה כי לאנשים שרוצים להצטיין בעבודתם ובחייהם האישיים אין זמן להתעסק בתזונה נכונה ובריאה לאורך זמן, דבר היכול להביא לנזקים אישיים וארגוניים. למעשה, דו”ח ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) של האו”ם מצא שתזונה לא מתאימה של עובדים גורמת למקומות עבודה ברחבי העולם להפסד של עד 20% בתפוקה הכוללת. תופעה זו מתרחשת הן בעקבות תת תזונה על רקע חסרים תזונתיים והן בעקבות עודף משקל והשמנה על רקע צריכה של מזון לא בריא.

זהר צמח וילסון – מורה ויועץ בשיטת "התזונה האינטגרטיבית" מזמין אתכם לגלות בהרצאותיו את השיטה איתה הוא מטפל כבר למעלה מ20 שנה ולפגוש מגוון גישות פרקטיות שיעשו סדר בעולם התזונתי שלכם ויאפשרו, שיפור בבריאות, שיפור ניכר בתחושת המסוגלות, בריכוז, בתפוקה האישית ויביאו לירידה מרכבת ההרים התזונתית:

  • "בלוז הסוכר" – על בריאות, הרגלים ומצבי רוח
  • "ניקוי גוף, ניקוי רעלים" – שחרור רעלים באמצעות צום
  • "מזון שלם" – כיצד נוצרות תפיסות שגויות לגבי תזונה
  • "ללמוד מהתשוקות שלנו" – איזון, הקשבה ודה קונסטרוקציה של התזונה שלנו
  • "תנועה מהבטן" – חווית למידה של מערכת העיכול עם תובנות מהותיות לחיים

אודות המנחה

זהר צמח וילסון

מורה ויועץ בגישת התזונה האינטגרטיבית. מנחה ומרצה בתחום הבריאות והאכילה הבריאה בארץ ובעולם. לימד והדריך במכון לתזונה אינטגרטיבית בניו-יורק. יועץ בריאות הוליסטית מוסמך על ידי ה – AADP.