כנסי עובדים ומנהלים

כנסי מנהלים ועובדים הם הזדמנות נהדרת לגייס את כולם למטרה משותפת, ליצור תחושת שייכות לאירגון, לשמוע ולהשמיע. כנסים רבי משתתפים לרוב אינם מניעים את המשתתפים לפעולה ואינם יוצרים את תחושת השייכות או המוטיבציה שהיינו רוצים שייצרו. הפורמט הקלאסי של הרצאות מנהלים והופעה של אומן נעים על הציר משעמום עד בידור ונותנים תחושה של "עוד מאותו הדבר".

במקום הזה אנו ב"זהר חוויות למידה" נכנסים לתמונה, ומציעים לכם כלי הדרכה והנחיה מוכחים, יעילים ובעלי אימפקט אמיתי. באמצעות סל הפעילויות החווייתיות שלנו אנו יוצרים איתכם ועבור המשתתפים תכן ומשמעות והופכים את האירוע החשוב הזה למה שהוא באמת יכול להיות.

הכלים העומדים בידינו הם הנחיה אמנותית, הרצאות פעילות והדגמות בנושאים שונים, הפעלות לפי נושא של קהל באודטוריום, תחנות עבודה חווייתיות לפי נושאים או ערכים ואפילו חוויות גדולות משותפות למאות אנשים! בתוך אלו אנו שומרים תמיד לנגד עיננו את הרלבנטיות של החוויה למטרה האירגונית ודואגים להציף אותה עם המשתתפים לאורך האירוע.

שאלו אותנו על הכנסים שעשינו עם "פלאפון", "הזרע ג'נטיקס", "Bayer", "SAP" ואחרים, ונשמח לחלוק איתכם את הגאווה שיש לנו בהדרכה החווייתית. סיכום שנה, שינוי אירגוני, יריית פתיחה לפרוייקט גדול, כנס עובדים שנתי ועוד – יש לנו את המענה המתאים עבורכם, מא' ועד ת'.

המלצות

  • ימית פלד - פיתוח ושירותי משאבי אנוש - EDS ישראל
    "ברצוני להודות לך על סדנאות שהיו מהנות ומעניינות מאד, ונגעו ברמה הפרקטית של העבודה היומיומית של המשתתפים. במשובים אשר הועברו למשתתפים, הן על איכות הסדנה, הן על רמת ההנחיה והן על התכנים המספרים היו גבוהים".
  • סא"ל (מיל') סיגלית עקרי - המרכז הלאומי לאיתנות ישראלית
    "עודד היקר והמוכשר, עם סיום כנס "יחד בחירום" למנהלי מכלולי החינוך ברשויות המקומיות מבקשת להודות לך על המאמץ שהשקעת בהכנת הסדנה ובניהולה. בזכות ההתעמקות שלך בתכנים המקצועיים של הכנס והבנת מטרותיו, הצלחת להציע לנו את הפורמט הנכון של הסדנה שתאפשר השגת המטרות באופן חווייתי, מקורי ויחד עם זאת, אפקטיבי. ההתייחסות האישית שלך לכל פרט, הליווי של צוות ההיגוי בשלב התכנון והמענה שקיבלנו לכל הדרישות, נתנו תחושה טובה ומעוררת אמון. יחד עם נבחרת המנחים האיכותיים שלך שהובילו את הסדנאות בחינניות ובמקצועיות – הביצוע היה מושלם. למדנו, חווינו וכבר רוצים להיפגש שוב… רוב תודות".