סל חוגים – כללי

זהר חוויות למידה מפעילה פרוייקט חוגים ייחודי, המציע סל מגוון של עשרות חוגים שונים הנוגעים לגוף, לנפש ולהתפתחות האישית והחברתית של המשתתפים. החוגים מתקיימים במקום העבודה עצמו ומוצעים לעובדים או לגמלאי האירגון במחירים אטרקטיביים למשתתפים או בסבסוד חלקי או מלא על-ידי מקום העבודה. רשימת החוגים שלנו נבנתה מתוך מחשבה על הצרכים השונים שיש לקהלים הטרוגניים בארגונים השונים ואנו מציעים כ-40 חוגים שונים מתחומי עניין מגוונים ומעניינים, החל מצילום דיגיטלי וכלה בריקודי בטן. 

איך זה עובד?

לכל חוג תכנית לימודים, שנבנתה מתוך מחשבה על מיקסום הפוטנציאל הגלום בחוג ובמשתתפים. רובם הגדול של החוגים נערך במתכונת של 12 מפגשים שבועיים וישנם גם חוגים בני 24 מפגשים שבועיים. מסגרת הזמן למפגש נעה בין 60 דקות ל-150 דקות, בהתאם לחוג.
את החוגים ניתן לקיים בכל שעה הנוחה לכם. בד"כ הם מתקיימים עם תום שעות העבודה, בחללים שהארגון מקצה לטובת העניין, כגון חדרי ישיבות או חדרי הדרכה ייעודיים. כמו כן עומדת האפשרות לקיים את החוגים בשעות הבוקר המוקדמות, לפני תחילת העבודה.

במידה ויש צורך בציוד אישי (כגון מזרוני יוגה, ציוד ג'אגלינג או כני-ציור) אנו נבצע עבורכם קניה מרוכזת ומוזלת של הציוד לכל משתתפי החוג, ונגלם את העלות במחיר החוג. במקרים בהם נדרש ציוד הוראתי, (כדוגמת משטח P.V.C לשיעורי אירובי או פסנתר לשירה בציבור) המדריכים שלנו יביאו עמם את כל הנחוץ לשיעור. הארגון עצמו ידאג לציוד הוראה ממוחשב במקרה הצורך (מחשב המחובר לאינטרנט ולמקרן).

אנו עובדים עם מדריכים מקצועיים, דינאמיים ובעלי נסיון,ומקפידים לערוך משובים באופן קבוע על מנת להתאים עבורכם את החוג באופן המיטבי ביותר.

כולם יוצאים נשכרים
מבין שלל היתרונות שיש לחוגים במקום העבודה להציע, נמנה את העיקריים שבהם:

  • תורמים להתפתחות יצירתית ולימודית
  • מעשירים את עולם התוכן והמחשבה של המשתתפים
  • תורמים לגיבוש וחיזוק הקשרים החברתיים בין העובדים
  • מסייעים בשחרור ממתח ודחק
  • מעניקים תחושת סיפוק וערך עצמי
  • מנעימים את סביבת העבודה ומחזקים את תרומת העובדים ואת נאמנותם למקום העבודה

אם אתם מעוניינים בהזמנה של חוג אחד או חבילת חוגים, צרו אתנו קשר ישיר ונשלח אליכם בשמחה הצעה מפורטת. 
נשמח למסור לכם את תכנית הלימודים של כל חוג ע"פ בקשתכם, כמו גם את מספר המשתתפים ורשימת ציוד אישי, במידה ויש.