סודות של מאסטרים – סדרת הרצאות פעילות

"מי מאתנו לא היה רוצה הזדמנות לשמוע את הסודות המקצועיים האישיים של מאסטרים אמיתיים?"

סדרת ההרצאות "סודות של מאסטרים" מציגה בפניכם בצורה חווייתית, עשירה וספוגה בשנים של עשייה מקצועית, את סודותיהם המקצועיים האישיים של חמישה אנשי מקצוע מובילים בתחומם בנושאים החשובים לנו ביותר: אושר, בריאות ומערכות יחסים. 

בהדגמות ובשיח פתוח עם הקהל, חולקים חמשת המנחים של "זהר חוויות למידה" את הידע שרכשו בשטח ובלימוד יומיומי מתמשך. הסדרה מוצעת לקהל הרחב, במסגרת מקום העבודה או בסמינרים לגמול השתלמות.

עודד זהר

יועץ ומאמן אירגוני, בעלים ומדריך ראשי ב"זהר חוויות למידה", מומחה ללמידה חווייתית. בוגר אוניברסיטת תל-אביב בניהול ותקשורת, קורס מאמנים לחדשנות מוכר ה-ICF, קורס מורים ליוגה בשיטת איינגאר, וקורסים נוספים בפסיכולוגיה, מדיטציה, יוגה ועוד. עודד, אומן קרקס פעיל בעבר, מתרגל ומשתמש בג'אגלינג ובאקרובטיקה רכה ככלי הדרכה בנושאים של ניהול והתנהלות במצבים מורכבים ובמולטיטסקינג, בנית אמון ועוד.

מולטי-טסקינג – מיתוסים, אמיתות ותשומת לב
האם אתם מולטי-טסקרים? כמה אתם טובים בחלוקת קשב? האם נשים באמת טובות יותר? הרצאה פעילה ומפתיעה עם כלים יישומיים ליום-יום.

שישאר ביננו – בנית אמון בין-אישי
הרצאה על הפסיכולוגיה והפיזיולוגיה מאחורי האמון, מלווה בתרגילים בוני אמון ובמצגת מעוררת השראה לבנית אמון ביניכם ובין הסובבים אתכם.

 

שלומי גולן

במאי וליצן רפואי פעיל כ-15 שנים. ממיסדי הליצנות הרפואית בישראל. אב ל-3 ילדים מדהימים ובעלי דיעה, המאתגרים יום יום מחדש את עולם היצירתיות.

ליצנות רפואית בשירות המשפחה
כלים בליצנות רפואית להתמודדות בקונפליקטים בין הורים ילדים.
כל בוקר אנו מתעוררים להתמודדות חדשה עם הילדים שיודעים היטב כיצד להפעיל אותנו ההורים: "לא רוצה.." אבל בא לי…"  למה אני חייב "   "אבל אתה אמרת…". כהורים, אנו מוצאים את עצמנו לעיתים מאבדים שליטה, מוותרים כי נמאס… כועסים כי די כבר… האם יש דרך נוספת לתקשר עם הילדים שלנו? האם יש מפתח שאנחנו לא רואים שיכול למקם את המשוואה של קונפליקט אחרת? שפת הליצן הרפואי מצאה דרכי תקשורת ייחודיות העוזרות להתמודדויות אלו. ההרצאה פותחת ערוצי חשיבה חדשים ומרעננים לתקשורת עם הילדים שלנו.

 

גל מוּן ציפורי

מפתחת שיטה ייחודית להתפתחות אישית דרך ריפוי אנרגטי בשילוב תנועה. מומחית לשלום פנימי ולשחרורמחסומים פנימיים דרך חיבור לגוף, ריפוי רגשי וחיבור לשמחה. יוצרת "שלום עם גופי" – הקורס השלם ליחסים עם הגוף. מורה לתטא הילינג ומטפלת פרטית. שחקנית בעבר ובמהות.

להביט במראה ולהישאר בחיים
דימוי גוף הוא נושא שמעסיק נשים רבות וגם לא מעט גברים. הגוף שלך, הפרטנר היחיד שילווה אותך כל חייך ולא יעזוב אותך לעולם! איך קרה שהוא הפך למטרד או אפילו לאויב? הפעם – הרצאה שמתייחסת לנושא מנקודת מבט מעט שונה.
ו… אף מילה על תעשיית האופנה!                                                                                                                                               
שלום רגש

"לכי לחדר שלך תירגעי ואז נדבר". מה הכי מפחיד בפחד? מה הכי מכעיס בכעס? למה צריך מועדים לשמחה? מה יקרה אם נרשה לעצמנו להיות עצובים? גדלנו בחברה שמעניקה משמעות גדולה להגיון – מה המחיר החברתי, האישי והפיסי שאנו משלמים על הדחקה של רגשות? הרצאה מחויכת על נושא רציני.

 

שגיא שוורץ
"השף הבריא", שף מוסמך ודיאטן קליני. שף בעל ניסיון של 14 שנה, בוגר קורס טבחות, ביה"ס לבישול דן,

בעל תואר ראשון בתזונה קליניתB.Sc, מכללת תל-חי. בעלים ושף – קייטרינג השף הבריא, מומחה לבישול בריא, יועץ קולינרי בנושא בישול בריא, מנחה הרצאות אינטראקטיביות בנושא בישול בריא.

צמד הרצאות מהנות, קלילות וכיפיות, משולבות בהרבה הומור, בהן נלמד כיצד להפוך את הבישול לבריא וטעים יותר, באופן קל ופשוט, תוך שימוש במצרכים זמינים ולא יקרים. ההרצאות הן פרונטאליות תוך שיתוף מתנדבים מהקהל, ובסוף כל מפגש מקיימים ארוחת טעימות.

מפגש ראשון: כיצד נפחית את כמות השמן והמלח במזון?
נלמד איך להכין מנות כמו שניצל פריך וקציצות, בלי לטגן. כמו כן, נלמד כיצד  להעניק למזון מגוון טעמים מרקמים וצבעים ולהכין בקלות מנות מקוריות וטעימות תוך הפחתת שימוש במלח ובאבקות מרק.

מפגש שני – מזון צמחוני וטבעוני 
נכיר מגוון דגנים מלאים וקטניות ונלמד כיצד לשלב אותם בתפריט טעים ומאוזן מבחינה תזונתית. כמו כן ניחשף לבישול טבעונאי (בישול מוצרים מן הצומח, ללא חימום)

 

יקיר וולוצקי

מטפל משנת 1992 בעשרות אלפי מטופלים במגוון אינסופי של מצבים גופניים וקשיים אישיים. לימד משך תקופה ארוכה את מסלול בכיר לריפוי גוף-נפש בשיטתו במכללות הגדולות, והנחיית קבוצות בחינוך חברתי מיני – אונ' ת"א. הוסמך כמטפל בפיזיותרפיה תאילנדית (בכיר), שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי אינטגרטיבי, תטא הילינג. מנהל מרכז טיפולים ובית הספר לריפוי ב"שיטת וולוצקי" בקיבוץ הגושרים. מנחה סדנאות לצוותי עבודה זוגות ומשפחות באמצעות מגע, הקשבה, קרבה.

שחרור גופני ורגשי – הרצאה פעילה בריפוי עצמי 
מאחורי כל מצב בריאותי יש סיפור אישי. ההרצאה בוחנת מערכת יחסים זו בין בריאות הגוף, ובין הסיפור האישי.האם ואיך ניתן להשתחרר מכאב פיזי ורגשי?
נבחן את הסיבות האישיות והפיזיות המשפיעות על תפקודינו לטוב ולרע, נתרגל פיזית תרגולים המתאימים לכל אחד, היוצרים הרפיה גופנית ורגשית.

מתח – כיצד לעצור את הרוצח השקט?
ההרצאה מקנה כלים לזיהוי ולניהול סטרס בחיים האישיים. המשתתפים יתרגלו דרכי התמודדות שונות להפחתת מתח, להגדלת יעילות ולארגון פנימי. בנוסף, יתרגלו דפוסי חשיבה יעילים יותר, נוחים יותר ובריאים יותר.