מולטי-טסקינג – הרצאה על מיתוסים, אמיתות ותשומת לב

האם אתם מולטי-טסקרים ורגילים לערבב הכל בעת ובעונה אחת? כמה אתם טובים בחלוקת קשב? האם נשים באמת טובות יותר? מה עושים עם העומס הזה?

אנו חיים בעידן של מולטי-טסקינג. כל אחד ואחת מאתנו נדרש לטפל במקביל בכל-כך הרבה דברים! אם זה בבית, בעבודה, בלימודים, בכביש או במסיבה, תשומת הלב שלנו מוצפת כל הזמן בגירויים שונים ומגוונים המגיעים הן מהסובב אותנו והן מראשנו חסר המנוח.

עבור אנשים פרקטיים, האפשרות פשוט לעשות פחות איננה אופציה בדרך-כלל, ולכן, תחת הלחץ המתמשך, אנו מתפתים לנסות לטפל בכמה דברים באותה סיטואציה, ואז טועים ומתבלבלים, מאבדים זמן יקר, מתקשים לשנות הרגלים ישנים, נעשים מתוחים ועצבניים, ובהדרגה פוגעים בשלוות הנפש, בבריאות ובמערכות היחסים שלנו.

מחקרים פסיכולוגיים ונתונים סטטיסטיים מרחבי העולם מראים בעקביות שמה שאנשים חושבים על מולטי-טסקינג באופן כללי, ועל כישורי המולטי-טסקינג של עצמם, רצוף לרוב במיתוסים וטעויות קשות. עודד זהר לומד את הנושא הבין-תחומי הזה כבר למעלה מעשור, דרך הפסיכולוגיה הקוגניטיבית ומדעי המוח, הפילוסופיה של היוגה והפרקטיקה של ה"זן בודהיזם" והחסידות היהודית. את כל אלו הוא מלמד ומתרגל האמצעות שיטה חווייתית, ברורה ופשוטה – אמנות הג'אגלינג.

ההרצאה מצביעה על נושא חשוב ויומיומי זה ממספר זוויות ומציעה כלים פשוטים וישימים לצמצם את תופעות הלוואי ולנהל את הג'אגלינג היומיומי בקלות ובתשומת לב.


ניתן לקיים און-ליין, או כ"מפגש אמת" ללא מגע בין המשתתפים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

אנו מציעים ללקוחותינו מגוון תוספות נלוות אותן ניתן להזמין דרכנו –
 – כדורי ג'אגלינג בעבודת יד, עם או בלי לוגו החברה 
– "זן ג'אגלינג – שבע תובנות על מולטי טסקינג ותשומת לב" – ספר מאת עודד זהר. לפרטים על הספר לחצו כאן

אודות המנחה

עודד זהר

יועץ ארגוני, בעלים של "זהר - חוויות למידה" ומחבר הספר "זן ג'אגלינג – שבע תובנות על מולטי-טסקינג ותשומת לב". תלמיד ומורה נצחי בכל הקשור למולטי-טסקינג וקשב. למד ניהול ותקשורת באונ' תל-אביב ומשחק מול מצלמה. בוגר קורס מורים ליוגה בשיטתו של ב.ק.ס. איינגאר. בוגר קורס "מאמנים לחדשנות" המוכר ע"י ה-ICF. נדבק בחיידק הג'אגלינג בגיל 14. כלהטוטן מקצועי הופיע בישראל, אירופה וארה"ב במסגרות שונות, ופיתח מומחיות במופעי "קרקס שחור". עודד חובב בודהיזם ומדיטציה, אקרו-יוגה וטיולי חד-אופן לעת לילה.